sayang anti sgt..

salam..saya baru saja menjebakkan diri dalam aktiviti penulisan blog..saya selalu ziarah blog kawan2..kadang2,saya terfikir..smartnye blog dye ni..kdg2..ayat dye ni bgus gle..semua tu ayat basic yg akan tmbullam kepala bile pass by blog2 kawan..hari ni,saya tido lmbat..sbb makan sate banyak sgt td..so,kne tdo lmbt skit..utk biar penghadaman makanan lebih sempurna..(ye2 je)..then,i've come across a blog..kawan smapk..kagumnye sy dengan dye..
> knpe?hebat sgt ke blog dy? blog dy 3d ke?
>>no..no..no..bkn sbb 2..
>then,knpe?
>>kuatnye biah solehah smapk menggenggam dye..kuatnye hati dye utk terus berdakwah walaupun x memegang jawatan naqibah lg..yaAllah,jelesnye aku...betapa byk aku berubah selepas menjejakkan kaki keluar dari kawasan asrama puteri smapk..walaupun tdk lg kdgrn kalimah dakwah di bibirnya,jejarinya masih lagi utuh..menyampaikan secebis ilmu ukhrawi,menyedarkan yang terlalai dan terlena..yaAllah,jelesnye aku..betapa banyak pahala yang ditopupnya setiap hari..terima kasih,anti..walaupun tanpa anti sedar,post anti dh banyak sedarkan ana...terima kasih sgt2..semoga Allah sentiasa merahmati anti..ana nak jadi mcm anti jugak..tp ana xkuat..tlg ana taw,liyana..

3 Response to "sayang anti sgt.."

  1. Muhd Iqbal Samsudin says:
    Sunday 15 May 2011 at 00:46:00 GMT+8

    anda juga boleh lakukan, percayalah pada diri anda..:)

  2. ..::n.A.b.d::.. says:
    Sunday 15 May 2011 at 14:52:00 GMT+8

    =)
    sy pun hrp mcm 2..
    iman mmg btmbh n bkuranbg kn..susahnye nk maintain iman..

  3. liyana aziz says:
    Wednesday 1 June 2011 at 15:38:00 GMT+8

    salam ya ukhti..kekadang kan..dlm hidup kite ni..kite x sedar..ade masa kite selalu buat dosa yg x tercapai dek akal sebb kite sering lalai dn lupe..insan juga nisyan..namun dgn method penyampaian da'wah mlalui blog..ana juga sdg mengubah diri ana..ukhti..kite sama2 ye..ana sokong anti..anti support ana..ana pon syang anti sangat2..thx for this post..really..it does make me feel like wanna cry..ana rindu anti sgt2..hopefully we cn meet..b4 ana ke mesir..salam sayang buat anti..^_^

Post a Comment